Testing


Disclaimer

online diary :)



Friday 22 June 2012 | 09:28 | 0 ♥
            goodbye homie ,goodbye mamapapa ,goodbye opah ,goodbye sanak sedara ,goobye    pendek ,goodbye bainunian dan smkak ,goodbye kawan kawan goodbye semua :(

tak sampai pun 48 jam lagi aku nak tinggalkan rumah nie ,nak tinggalkan ayah dan ibu ,rasanya tak mampu nak buad .sebab dah berbulan lamanye hidup dgn mereka dan tak berpisah even sehari .im gonna miss them always ,every second im gonna think about them .ibu ayah doakan kakak di ppum sana ,doakan yg terbaik utk anak ibu .surely i make both of you proud *PROMISE.
ibu ayah thanks for every single thing  ,thanks jugak sebab dah didik akak jadi insan yg berguna ,insan yg mengenali siapa penciptanya .
abah ,sila jangan nangis bile rindukan kakak ,just call me and have fun :)
ibu ,after this one one can can lend her/his ears to hear your nagging everyday :)
im gonna miss both .

pendek ,faten ,iqa dan lain lain
doakan aku dari jauh ,aku tak pernah lupekan korang semua ,guys every moment yang kite ada aku tak penah lupe .*smiling .walau kite jauh beribu pasir pun aku tetap doakan yg terbaik utk korang .doa itu penghubung sesama makhluk Allah .
uhibbukafillah .

sekian ,
wasalam

berat hati nak pegi tapi demi ilmu aku gagahkan jugak kaki ,sambung perjuangan yg terhenti sebentar .ppum ,please be nice to me bebi

me rindu pendek :)

                                                    me is comel and wanie is cute <3
 


|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee

Lovely reading


ieqa ateng schaa