Testing


Disclaimer

online diary :)

thank you Allah .



Monday 7 May 2012 | 04:27 | 0 ♥
first nak cakap aku dah behenti jadi akak kantin .har har .gudbye sume !!!nak sambung belaja dah :)


      dengan nama Allah aku bersyukur dengan apa yang telah Dia anugerahkan kepadaku .
 istikharah perlu dilakukan memandangkan aku dapat dua tawaran .first of all dapat matrikulasi gopeng .har har rasa nak cabut jantung kot time dapat tu.mummy keep asking .kakak ,are you ready for it ?geleng geleng angguk angguk je la aku time tuu  ,then ucu call lepas tu sibuk sibuk soh aku pgi jugak matrik tu .abah cool down aje .haha tabik spring luuu abah .then aku dapat temuduga kat pusat perubtan universiti malaya tu .so dengan penuh gagah dan perkasa aku pegi interview tu dan wahh aku macam tak caye dah lepas .lalala waht a happy  day .result PPUM tu dapat pada 28 Mei.memang macam lambat lagi.HAR HAR .hari ini pulak dapat keputusan UPU ,dapat gak tapi kos aku mcm err macam err macam err eii tahla .aku risau nak cakap mummy naik pening nak paham apakah itu mechanical engineering (bahan ).aku pun macam tanak pgi sebab jauh nun ke selatan tanah air ,tahu tahu jela ayah tak leh pisah lelama kang ada gak la yg tak tido malam pikir aku yang jauh nie !!


jadi aku pun tak keruan macam hell dah .golek2 depan lappy pkir masa depan nak kemana aku selepas nie .lepas pkir pikir tu ,kawan aku cakap btter kau pegi buad ISTIKHARAH ,tu yang terbaik dari Allah kepada hambanya .mungkin itu benar sama sekali .im decideing to solat isthikharah .insya Allah Alla permudahkan segalanye:)

                                          THANK YOU ALLAH <3

 
Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui. (Surah. Al Baqarah:216)

"Allah tidak menjanjikan hidup ini mudah, tetapi Allah menjanjikan setiap dari kesusahan yang ditimpa Allah ada bersamamu.. Sesungguhnya Allah tidak akan memberi sesuatu kesusahan jika tidak DIA tahu kamu mampu menanganinya ..^_^


|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee

Lovely reading


ieqa ateng schaa