Testing


Disclaimer

online diary :)

my maman .



Saturday 19 May 2012 | 09:57 | 0 ♥
luqman aka maman *nama manje mamat nie err penah jumpe sekali aka terserempak lepas aku dapat lesen .KAH KAH so lepas tu jadi kawan even time jumpe tu muke aku macam nak mintak penyepak kot ,dah la muke kerek aku nie tak nak blnje dia air ,bayar diri sndiri punye .dia sepatutnye dating dgn kawan baik aku ,besela budak batch dia gak.aku kene la teman sebab dah nak balek sesama .
and then kitrg nie macam ade chemistry ,dia sedih aku pun sedih ,macam kembo pulak ,dia nangis aku pun same *kesat air mate dan hingus yang sedang meleleh .

                                        ni la kawan baru aku :)
** sesiapa yang berminat dengan model ini sila PM saya .harga boleh runding .*muka serious !

thanks sebab sudi jadi kawan baru aku grr kawan gaduh dan baik ,semoga anda boleh lupekan that girl .fie ,eman ,iqa ,ucop ,reen ,kecik sume doakan man !! caiyokk caiyokk .



|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee

Lovely reading


ieqa ateng schaa