Testing


Disclaimer

online diary :)

17 june 2012



Sunday 17 June 2012 | 07:24 | 0 ♥
assalamualaikum ,salam perak aman jaya salam penyatuan ummah satu malaysia .perh panjang giler entry aku .hum hum so hari nie seriously hari yang paling susah nak dilupekan .sad +happy  .both bercampur baur .*sedut hingus .pagi tadi ayah terlanggar anak kucing yg selalu aku main ,kesian giler tgok dia macam tuu .aku rasa nak nanges sambil usap usap dia aku tahu dia akan pegi tinggalkan aku ,dalam hati Allah je tahu ,lepas tu aku mandi then aku nanges sorang2 ,dorang tak suke kucing tu tapi aku suka ,dia selalu teman aku .malam tadi last time jumpe .*sob3 

then semua sibuk buad lemang ,buad rendang prepare semua barang nak kenduri tgah hari tadi ,waa semua dok pakat keluarkan peluh dan lemak *peningkatan di situ .aku pun sibuk dok menolong dan akhirnya majis sgt meriah ,duet huluran mencecah rm200 perhh kaya aku haaa .*syukur syukur .lauk pauk semua terang ,toink toink .

lepas tu ,aku pgi matrikulasi perak ,bawak fye dgn nanae .mule2 sampai dah tawaf tempat tu ,pegi jumpe faten ,bajet bajet jadi budak matriks jap *cuci mata ramai giler mamat nsem HAHA .lepas tu jumpe budak tbch bainun ,part nie paling sedih .aku rinduu dorang sume .*muke sebak skrg nie HAHA .and kantoi pegi kmpk tak bgtahu pendek .pasai pa tah aku taknak jumpa dia sebenanye .*tipu tipu .memang lah nak jumpa dia ,tapi macam takot .rindu gilerr kt besties nie haaa .pasaipa tah macam tau2 je aku dtg sana then ajak melepak .tak sempat belanja dia tadik *baling baling duit dari jauh ,HAHA .makin kurus pak cik dan makcik di mtriks nie .sedeh aku haa .bila nak balek dan time tu lahh aku rasa debar hati *rasa denyut jantung aku nie .DUB3 .sebak sangat coz tibe2 ada kawan lama call dan nak jumpa ,aku dah tak sempat sebab hari pn da lewat sgt ..next time aku jumpe kau eh naa .

aku bersyukur sebab semua niat aku dan family dah terlangsai ,dan ofr the last time jumpa kawan2 before pgi UM .gonna miss you guys .kbaii .


|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee

Lovely reading


ieqa ateng schaa