Testing


Disclaimer

online diary :)

stands up after fall



Friday 8 June 2012 | 03:11 | 0 ♥
woot woot sebak bile aku teringatkan something yang pernah aku go through .actually ni private story aku tapi since bila aku baca blog sorang budak nama eijat pasal bestfriend dia yang dah pegi jauh dari life dia .*sobsob .aku ingat lagi masa first time kite kenal ,time tu form 4 dekat kem easyaddmath .aku ingat lagi aku senyum dekat sorang kawan aku dan kau .yea kau yang sangat comel ,HAHA masih lagi comel macam dulu .aku ingat lagi kite kenal mule2 starting bila kirim salam bagai .tahla aku rasa bodoh sangat sebab tibe2 nak snyum kat kau ,yea aku tahu aku start suka kau even nama kau pun aku taktahu .lepas tu time f5 kite text balek tapi ada orang marah so aku pun terus taknak ganggu kau lagi ,aku lupekan kau kejap coz aku nak SPM ,yela orang dah berpunya mana nak kacau *evil laugh .tercekik jugak aku dibuatnya bile teringat kisah nie .tapi tapi lepas abes spm aku terus cari kau ,aku rindu kat kau then nak tanya khabar bagai *mak cik jemah menyibuk hal org jap .since tu kite rapat then banyak kali kite keluar ramai ramai .so rasa suke aku tu aku makin membuak buak *love at the first sight konon poodah .yes aku mengaku semua tu aku jujur dengan perasaan aku cuma tak terluah dek kata kata *skema bagai minah ni .at last one fine day kite jujur jugak dgn perasaan masing masing .cuma perasaan suka kau tu as kawan dan aku accept semua tu .aku pun tak rasa nak melebih .aku pun luahkan semua yang terpendam dan dia cakap dia anggap aku macam kakak*PATAH HATI .tapi aku gagahkan jugak untuk terus berkawan dgn kau ,yes seriously aku hepy sebab you are always there for me .aku share semua citer tak kisah la citer tu apepun bagi aku kau istimewa ..cuma sekarang dia dah tak ingat kot kat aku :(

dengan nama Allah aku reda dengan takdir yang berlaku ,mungkin Allah hantarkan kau sebagai sahabat terbaik yang pernah aku ada ,moga ukhuwah kita tak pernah putus .uhibbukafillah *ayat kau dulu aku ingat lagi tau tau .setiap kali aku lepas solat pasti ada sesuatu yang aku kirimkan kepada pencipta kita supaya Dia berikan yang terbaik untuk kau dan aku , insyaAllah .uhibbukafillah


take note :bye awak .memang saya nak awak jadi imam kepada saya satu hari nanti ,saya jugak nak awak jadi bapa dan contoh terbaik untuk anak anak kite one day ,tapi skarang saya simpan dulu perasaan nie .saya serahkan awak pada Allah .saya tahu awak sedang bahagia dengan pilihan hati awak .i know that Allah is the best planner for us insyaAllah .


|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee

Lovely reading


ieqa ateng schaa