Testing


Disclaimer

online diary :)



Friday 16 December 2011 | 08:29 | 0 ♥
 assalamualaikaum :)
 actually lame dah nak post pasal nie
but macam tak cukup time
proudly nak cakap 
i have 
TWO NEW SIBLINGS 
and i love them so much 
...
gedik ayat saya ni
but its okay memang sayang pun
baru je kenal but we get knowing each other cepat sangat
macam siblingslah kan kan

nak kenalkan pun payah
malu malu :)
HEHE .
this is AHMAD SYAHIR :)


 syahir yag belah kanan tu:)
so dea memang suka gaduh gaduh dengan saya kan kan
pasal barbie doll la
and macam macamla
papepun he's nice and pandai
err ,ape puji nie !

and this :)
SHAMIMIE HIDAYAH
err ,muka dea macam saya 
cute kot:)
so dea macam kakak bagi saya
kalau on9 tu cnfirm la akan tgur kt chat box kan kan 
suke buli saya dgn dibantu dgn syahir :(
hehe .
sharing citer sesame best kot dgan mimie :)


btw ,thanks a a lot sebab sudi nak jadi siblings saya tau
i really appreaciate that 
hoping that our friendship
till the end :)


#syahir ,jangan marah saya cilok pic kt fb :)


 


|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee

Lovely reading


ieqa ateng schaa